افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

معتاد شدم

قبلا به شدت از مسکن ها پرهیز میکردم اما الان احساس میکنم همون قدیم چقدراشتباه میکردم 

ادامه مطلب ...

در نقد کتابهایی که قرار نبود بخرم

خوب این یاداشت رو در آستانه ی شروع کتاب جدیدی از آنا گاوالدا میخوام بنویسم ولی قبلش یه جریانی رو باید تعریف کنم اصلا  منو 

ادامه مطلب ...

افق نا پیدای کار

شروع کردم به رزومه فرستادن برای آگهی ها.هنوز با محل کار قبلیم به قول مولانا "دل یک دله" نکردم.ولیکن

ادامه مطلب ...

پروانه ی من پرواز کن

بعضی روزا در مرز محبت و لوس کردن میمانم این داستانی هست که منو میترسونه ،نکنه من برای فندق به جای بال های قوی برای پرواز کردن ،ضعف و وابستگی میارم
ادامه مطلب ...

سنگ نوشته

رو سنگ قبر کرونایی ها که شاید منم یکیش باشم مینویسن از کرونا مرده یا نع؟  ادامه مطلب ...