افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق کنترل مصرف گوشی

الان دو تا نرم افزار کنترل گوشی دارم :-))))

به این نتیجه رسیدم که اول باید یه کاری داشته باشی تا خودت کمتر بری سراغ گوشی.حالا من که نمیرم سر کار باید یه طور دیگه خودمو  مقید کنم

الان میرم کتابخونه خوبه.هر چند اولش به نظرمسافت رفت و امد و اینا زمان زیادی ازم میبره ولی در نهایت  دیدم مثلا اینکه بشینم تو خونه به فرض ایتکه زمان رفت و امد ندارم و بی اتلاف وقت میشینم میخونم کاملا فرض بیخودیه.حواسم هزار جا میرفت.

ولی کتابخونه خوبه.به خاطر همون راهی که کوبیدم اومدم به خودم اجازه نمیدم وقت

نظرات 2 + ارسال نظر
Negar یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 04:31 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

اون که می گی همون کوبیدن و رفتن تا کتابخونه بازدهیش رو بالاتر می بره کاملا درسته. خیلی خوب کار می کنه.

بله
البته انگیزه و اعصاب آروم هم میخواد

ربولی حسن کور دوشنبه 4 دی 1402 ساعت 08:57 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
پس بگو چرا مدتیه به من سرنمیزنین!

کلا مغزم یه مدت تعطیل شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد