افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

به هیچ کسی چیزی را که نمیخواد،ندهید.حتی زندگی؟!

باید میرفتم ازمایش بدهم،آن هم اول صبح و ناشتا.این روزهای که در حالت عادی اش هم جان ندارم چه رسد سر صبح و گرسنه.به هر زحمتی از جا کنده میشوم میروم ازمایش میدهم و  ادامه مطلب ...

افق بهبود اقتصادی

احتمالا باید تیتر میزدم مقاومت اقتصادی.بین برنامه های بهبود یک ذهنیت اقتصادی محوری هم داشتیم که درست خرج کنم و بهتر سرمایه گذاری و پس انداز کنم، قدم اولش نوشتن خرج و برج ها بود و بین این نوشتن ها یه راه حل پیدا کردم : 

ادامه مطلب ...

درد ضربان دار

تاپ تاپ-بوم بوم-تاپ تاپ- بوم بوم ،خودم بودم که مدام تعجب میکردم از روزهای بارداریم که چقدر خوب دارن میرن جلو،اینم برای این که از تعجب بیرون بیام:

  ادامه مطلب ...

درد سخت تر

یه ضرب المثلی هست که میگه انتظار از درد دندون بدتره ،انتظار از درد دندون بدتره، انتظار از درد دندون بدتره بااین تاکید سه باره  ادامه مطلب ...

بچه م چه شکلی میشه؟

در بین همه ی دغدغه هایی که آدم در دوران بارداری تجربه میکند   ادامه مطلب ...