افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

تالیدومید،٥٠سال مبارزه

کلا دارم به سلامت روانی خودم شک میکنم.آخه چرا من باید اینقدر خودآزاری و فندق آزاری داشته باشم .چند وقت پیش شبکه ی سلامت مستندی رو پخش کرد با عنوان "تالیدومید.٥٠سال مبارزه" 

ادامه مطلب ...

افق بهبود

چی بگم از دورنمای برنامه های بهبود که بیشتر تبدیل شده به دورنمای ابهام،یعنی سالمه؟یعنی سالمم؟یعنی میمونه؟یعنی من ضربه ی جبران ناپذیری به سلامتی ش وارد کردم؟یعنی الان که با استرس دارم بهش فکر میکنم بازم دارم بهش  آسیب میزنم؟  ادامه مطلب ...

شما یک واحد صنعتی ندارید؟

حکایت ما و مشت وزارت کار را تا انجا پیگیری نمودیم که ما رفتیم که اسم چهار تا شرکت که تحت عنوان یتیم نوازی ما را بپذیرند، در بیاوریم  و برویم حضوری صحبت کنیم باهاشون بلکه بفهمیم میشود اصلا روی طرح حساب باز کرد و آیا واقعی ست یا نه،یا به التماس ما دلشان راضی شود که ما را بپذیرند که نشد که نشد.
 
ادامه مطلب ...

گل یا پوچ ٣

بله ما در جست و جوی کار چرخیدیم نگران نتیجه ی مصاحبه و سلامتی مان بودیم روزهای پراسترسی را گذراندیم. 

ادامه مطلب ...

عهدبشکن یا نشکن

در روزاهایی نسبتا پر استرسی که میگذراندیم یک شب منزل مامان وسوسه گر بودیم که ایشان برای شام  ادامه مطلب ...