افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

بچه یا کار

اوضاع کار و زندگی در این جای دور دور که خیلی به هم میپیچد (که زیاد هم پیش می اید)میگویم کجا گیر کردم من که حاضر بودم تا این شهر دور بیایم برنامه ریزی اش را هم کرده بودم سختی هایش را هم گفته بودم  چی شد که اوضاع این همه به هم پیچید ؟ 

ادامه مطلب ...

بیکاری که به کار رسید

روزها و شبهام پشت سر هم میگذره و گاها ارزوی یک ساعت اضافه شدن به شبانه روز رو میکنم.مدام از خودم میپرسم بعد از ان هم دوندگی و دنبال کار گشتن چرا هنوز گیج و سردرگمم   ادامه مطلب ...

دکتر مغز و اعصاب فندق کوچولو

چی بگم؟احساس میکنم دارم می برُم.چقدر غم انگیز که با هزار دنگ و فنگ و تو اوج گرمای ظهر فندق کوچولو رو ببری دکتر مغز و اعصاب که n روز پیش نوبت گرفتی ازش و دلت خوشه که بچه تو داری میبری فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان اونم بابت یه سونو گرافی قبل از تولد و دکتر بگه  ادامه مطلب ...

دکتر مغز و اعصاب

بالاخره شجاعتمان را جمع کردیم و فندق رو داریم میبریم دکتر مغز و اعصاب

 

ادامه مطلب ...

شیرین ترین لحظه ی مادری ام چی بود؟

برای هر مادری یک لحظه ی به یاد ماندنی خیلی خاص هست مثلا شاید برای خیلی ها صدای گریه بچه وقتی به دنیا می اد   ادامه مطلب ...