افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق کنترل مصرف گوشی

الان دو تا نرم افزار کنترل گوشی دارم :-))))

به این نتیجه رسیدم که اول باید یه کاری داشته باشی تا خودت کمتر بری سراغ گوشی.حالا من که نمیرم سر کار باید یه طور دیگه خودمو  مقید کنم

الان میرم کتابخونه خوبه.هر چند اولش به نظرمسافت رفت و امد و اینا زمان زیادی ازم میبره ولی در نهایت  دیدم مثلا اینکه بشینم تو خونه به فرض ایتکه زمان رفت و امد ندارم و بی اتلاف وقت میشینم میخونم کاملا فرض بیخودیه.حواسم هزار جا میرفت.

ولی کتابخونه خوبه.به خاطر همون راهی که کوبیدم اومدم به خودم اجازه نمیدم وقت

کماکان محتاجیم به کنترل شدن

آقا این اپلیکیشنی stay focused خوب بودا ولی خیلی از امکاناتش پولی میباشد.

اون stay free عزیز همین ها رو رایگان در اختیار ما میذاشت ولی همین که از حالت power saving استفاده میکردم بعد ش
ادامه مطلب ...

خدا لطفا جواب بده

فندق میپرسن که خوب چرا خدا ازدواج نمیکنه؟

میگم خوب کسی مثلش نیست

میفرمایند خوب با یه آدم ازدواج کنه

میگم نمیشه ،هر چیزی با شبیه خودش ازدواج میکنه مثلا پرنده با پرنده ،آدم با آدم

میگه چه میدونم بره با یکی از فامیلاشون ازدواج کنه

خدا دیگه خودت حواست به خودت باشه .من تمام تلاشم رو کردم ولی ایشون مصمم هست که شما ازدواج کنی

هورا یکی منو کنترل کرد

بعله بعله بالاخره جواب داد و این اپلیکیشن محترم منو کنترل کرد.برنامه ی stay focused رو میگم.

ادامه مطلب ...

اگه خودت نمیتونی،بسپار به ما که کنترلت کنیم.

خوب دو تا اپلیکیشن دیگه نصب کردم

ببینم وضع و اوضاع چطور میشی

۱Stay fouceed

۲Quality time

دومی مثل ایتکه گزینه بلاک کردن اپلیکیشن نداره
ادامه مطلب ...