افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

دورهمی های پیچیده

احتمالا این روزها زیاد مهمانی دعوت میشوید یا بهتراز آن مهمانی می دهید.پیش خودم فکر میکنم شاید شما یکی از میزبانهای من باشید یا بهتر یکی از مهمان های من.چه خوب که هستیم و هنوز کلمه ی میزبان و مهمان وجود دارد و هنوز دورهم جمع میشویم هرچند کمی پیچیده تر از قبل.  ادامه مطلب ...

مهمانی سلطنتی

این هفته ای که گذشت چند جا مهمونی دعوت بودیم.می تونم راحت یه کتاب مصور از سیر تحولات مهمانی ها در یک دهه ی اخیر چاپ کنم.کار خاصی نداره فقط کافیه ارشیو عکسهای گوشیمو چاپ کنم تا هر تصویر به جای هزار کلمه حرف بزنه.فعلا از همه ی مهمونی این هفته یکی ش خیلی توی دلم قلمبه شده و احتیاج به بسط داره:
ادامه مطلب ...

یوسف گمگشته باز امد اما کماکان غم بخور

چکی که تو پست قبلی (رودربایستی)گفتم گم شده،پیدا شدبرای یه مدت کوتاهی خوشحال شدم.فامیل شماره ی1 هم برگشت و طی مکالمه حضوری پی بردیم که چقدر بیخود برای ضرر و زیان احتمالی ایشان غصه خوردیم.از غصه که فارغ شدیم هیچ تازه کار به جایی رسید که  ادامه مطلب ...

رودربایستی

درمجموعه ی خوب وبد صفاتم،رک بودن و رودربایستی نداشتن ،(نه لزوما به عنوان یه صفت مثبت)برای اطرافیانم بیشتر شناخته شده است.و نمیدونم چرا باید دقیقا توی یه لحظه ای که باید همچین صفتیم خودشو نشون بده ،چنان محو میشه که از انگار از ازل وجود نداشته.بنده خدایی از اقوام(مثلا میگیم فامیل1) یه جنسی داشت که اوایل ما ترغیبش کردیم بفروشش،بعد ازمدتی که قیمتش اومد پایین و ارزش فروختن نداشت منصرف شد وخودشم متمایل شد که نگهش داره،مدتی بعد از انصراف فامیل1 از فروش،فامیل دیگه ای(مثلا میگیم فامیل2) اومد و دیدش و پسندید و چون قبلا هم سر فروشش با هم صحبت کرده بودن برش داشت که ببرش(جنسش دست ما امانت بود خودش هم رفته بود سفر) گفت باهاش تلفنی صحبت میکنم.خلاصه تلفنی صحبت کردند و فامیل1 هم نه گفته بود" آره "نه گفته بود" نه" فقط گفت  افق نماینده و وکیل من.برداشت اولیه من این بود که شاید خودش تو رودربایستی قرا ر گرفته(چون قبلش گفته بود قطعا خودم میخوامش)  ادامه مطلب ...

گرما و غرغر کردن

هوا گرمه مگه نه؟آدم میره بیرن شرشر عرق میکنه و اعصابش خورد میشه.جایی خوندم که طی یه تحقیق علمی دانشمندا به این نتیجه رسیدن که بدلیل تاثیر گرما روی فعل و انفعالات شیمیایی بدن ،گرما میتونه باعث پرخاشگری بشه 1
خیلی گرما بده مگه نه؟ولی من دیگه از پارسال تا حالا بابت گرما غر نمیزنم در حالی که واقعا شرشر عرق می ریزم و گرمم میشه.احساس پیشرفت عظیمی بهم دست داده ولی کارایی دیگه ای هست که میتونم جای غرزدن انجام بدم:
 
ادامه مطلب ...