افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق نا پیدای کار

شروع کردم به رزومه فرستادن برای آگهی ها.هنوز با محل کار قبلیم به قول مولانا "دل یک دله" نکردم.ولیکن

 با خودم گفتم تیری ست در تاریکی بفرستم ببینم چی میشه .هنوز که کسی منو نخواسته.

به نظر خودم که شاید یه ذره به سابقه ی قبلیم نگاه کنن ولی خوب چون عملا کار غیر مرتبط میکردم چیزی از دانشم آن چنان که کاربردی نشده هیچ بلکه به خاطر مدل بیربطش همون دانش تئوری محضم رو هم کمرنگ کرده.

براتون گفته بودم که شروع کردم دنبال دوره های مرتبط به رشته م ولی خوب یکی اینکه واقعا برای من تو این شرایط خیلی گرون و فانتزی حساب میشد بعدم وقتی دستم تو کار نباشه خیلی به نظرم نمیتونه مفید باشه

ادامه دارد...

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 20:40 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

امیدوارم به زودی زود پیدا کنی. درک می کنم شدید.
کاین عمر طی نمودیم اندر جستجوی کار تخصصی

عمری دگر ببیاد بعد از وفات ما را
کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری
مطمئنی ما همدیگه رو ندیدم ؟ این یه مدتی وضعیت واتس اپم بود :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد