افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

دانشگاه غازها

 رشد فوق سریع علم در ایران  بر کسی پوشیده نیست منتها من فکر میکنم قبل از این که این رشد تبدیل به سرطان شود باید فکری کرد. 

ادامه مطلب ...

آشغال خوری

احساس سیری ناپذیری بهم دست داده بود.هر چند میدونستم که زیاده خواهی هست و هنوز گنجایش معده م اینقد زیاد نشده که یه پرس غذا رو کامل بخورم ولی یه پرس جوجه کباب سفارش دادم همزمان هم زدم تلویزیون شبکه افق.  ادامه مطلب ...

از مزایای بریز و بپاش در مهمانی ها

درست است که من در پستهای قبلی در مذمت اسراف و پیچیده کردن مهمانی ها سخنها گفتم و آدمهایی که این کارها را میکنند تخریب نمودم 

ادامه مطلب ...

شنبه

خوب قرار بود تا شنبه برای نتیجه مصاحبه ی پست "یه بار جستی ملخک "منتظر بمانم.در انتظار این غبار بی سوار،در انتظار تماس. 

ادامه مطلب ...

یه بار جستی ملخک

دیروز رفته  بودم برای مصاحبه.تجربه ی تلخ قبلیم ثابت کرد یه ریال پول براش خرج نکنم.(دفعه ی قبل یه مجتمع اموزشی اگهی زده بود و نوشته بود حضوری برای تکمیل فرم و مصاحبه کادر و مدیریت تا اونجایی که من دیدم همه خانم بودن بعدمنشی در حینی که دنبال فرم میگشت به من بده فرمودند:

 

ادامه مطلب ...