افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

معتاد شدم

قبلا به شدت از مسکن ها پرهیز میکردم اما الان احساس میکنم همون قدیم چقدراشتباه میکردم 

 برای چی الکی اینقدر به بدنم زجر میدادم

البته قبلا ها که یه دوره ی طولانیش شامل بارداری و شیردهی بوده (نمیشد مصرف کنی)

یه دوره قبلیشم که جوون بودیم و داغ، زیاد درد هم سراغمون نمیومد و هی عوارض مسکن ها را میشندیم و خوب میگفتم برای چی برای میانسالی و پیری خودم درد جدید درست کنم.ولی الان اصلا اعصاب ندارم فکر کنم که بعد پیری م‌چی میخواد بشه .آیا میرسم به اون سن یا نه؟ بذار فعلا آسوده باشم

هر چند میدونم درست نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 20:37 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

خیلی برام جالب بود. من هم این طوری شدم. همزمان چه تغییر مشابهی داشتیم.

شاید جبر موقعیت زمانی که توش قرار گرفتیم باشه
این قدر حوادث عجیب غریب پیش اومده برام که دیگه میگم یه لحظه آرامش حتی به زور قرص هم غنیمته و نمیخوام از دستش بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد