افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

آه ای انسان خطاکار فراموشکار

سلام

برنامه رو حذف کردم

دوهفته سه خفته ای برای خودم آزادانه! در اینترنت و شبکه های کوفتی اجتماعی گشتم
 و البته که به جایی هم نرسیدم.

دلیل حذف برنامه stay free هم این بود که شارژ زیادی از گوشیم میبرد.

و بعضی مواقع هم درست منو کنترل نمیکرد :-))

مثلا وقتی از حالت power saving میومدم

خیلی با اون حالتی که همه چیز رو میبینی سایتها و پسوورد ها  و اینا حال نکردم


نظرات 1 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 2 آذر 1402 ساعت 22:47 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

ببین من هم از این چیزا نصب کردم تاثیری نداشت.
مشکل ما نیست. اپلیکیشن ها ضعیف و بدند!
والاااا


ولی من فهمیدم که بهشون احتیاج دارم
ببین واقعا بدون اراده ی خود آدم معجزه نمیکنن ولی خوب همون بازداری و کنترلی که میکنن خودش مفید بوده برای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد