افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

گزارش میدیم ۲.یادگیری برنامه نویسی

خوب داشتم میگفتم که برنامه نویسی رو من خیلی قدیما با شیوه ی باید عالی و کامل و جامع یاد بگیرم شروع کردم و نتیجه ش این شد که تا قرنها سراغش نرفتم چون فکر میکردم من از عهده ش برنمیام.خوب
 واقعا هم نمیشد بر بیام.میخواستم همه ی علوم سخت افزار و نرم افزار آی تی و اینها رو از پایه تا به این جایی که علم رسیده یاد بگیرم

نخندین بهم خوب!دوست داشتم.کنجکاو بودم و البته کمی احمق که فکر میکردم این روش یادگیری هست.تا کامد و عالی این چیزا رو یاد نگیرم نمیشه.

ولی این طور نیست.باید شروع کرد.الان هم اولش میخواستم بشینم همه ی جزئیات رو بخونم بعد که خوب یاد گرفتم !بشینم برنامه بنویسم.ولی فهمیدم نه.خیلی اطلاعات تئوری رو از اول لازم نیس فول باشم.بعدم کدنوبسی رو شروع میکنی هی ایرادهاتو میفهمی .برطرف میکنی.اگر از اول یه چیزی نوشتی خروجی نگرفتی که آسمون به زمین نمیاد.

این چیزیه که من واقعا لازم داشتم در دوره ی دانش آموزی و دانشجوییم میدونستم.اون موقع که تب علم آموزی م تند تر از الان بود.الان ولی قدرشو بیشتر میدونم.

سری بعد درباره ی اون چالش زبان م

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد