افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

رهایی

این برنامه stay free خیلی گزینه های خوبی برای کنترل گوشی داره

مثلا یه حالتیش هست موقع باز کردن برنامه ها مثلا بروزرت یا 

 واتس اپ ازت میپرسه چند دقیقه میخوای وقت بذاری

و زمانت که تمام شه برنامه  بسته میشه


خیلی باحال بود برای من

مثلا یه وقتایی میگی یه دقیقه میرم یه چیزی رو تو نت چک کنم بعد به خودت که میای یه ساعته داری میچرخی

این به من کمک کرد امیدوارم برای شما هم مفید باشه

نظرات 1 + ارسال نظر
Negar جمعه 21 مهر 1402 ساعت 03:48 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

چه جالب. من هم نیاز دارم نصبش کنم. مرسی.

فقط شارژ باتری رو زیاد میخوره
البته یه خورده هم نگران اجازه دسترسی و اینها ممکنه بشی ولی من گفتم به درک همه ندم افزارا که از ما حاسوسی میکنن اینم روش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد