افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

چالش برانگیز یا ساده

این کتاب عادتهای اتمی میگفت برای اینکه عادتها رو شکل بدین اول کار ساده شون کنید

خوب این برای شروع خوبه

ولی
 بعدا جاذبه شو از دست میده

و برای بعدش یه سری راهکارای دیگه هست

دوست دارم بعضی چیزا رو برای خودم چالش برانگیز تر کنم

مثلا رقابتی بشه

یا مثل گزارش دادن به بقیه باشه که دوست داری وجهه ت حفظ بشه و تلاش میکنی ادامه بدی

شاید اومدم اینجا گزارش بدم که چی کار کردم و طبق برنامه جلو رفتم یا نه

نظرات 1 + ارسال نظر
Negar جمعه 21 مهر 1402 ساعت 03:49 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

خوبه. من هم ازت گزارش می گیرم. یالا بگو چیکار کردی و چی رو پیچوندی.

الان میرم تو کار گزارش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد