افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

آخ آدم ناسپاس

اون روزها که خیلی هم ازشون نگذشته و از شدت چشم درد نمیتونستم چشمم رو باز کنم و امور روزانه
 خودم رو هم انجام بدم،پیش خودم گفتم آخ چشمای عزیزم قدرتون رو فهمیدم ،چقدر شما عزیزید !چقدر من احمق بودم که شما رو برای خوندن خزعبلات و ویدئوهای مسخره ی شبکه های مجازی به کار میگرفتم.آخ که اگر بهبود یابید دیگر از این دست استفاده ها از شما نخواهم نمود.آه فغان و صد فغان از این چشمان عزیزم از اینها که راهگشایم بودند.

آقا یک روز از بهبودی نسبی مون نگذشته بود که دوباره مثل خر چسبیدیم به گوشی،چه بسا بیشتر از قبل.

چقدر دیوونه م مگه نه؟

حالا یه خورده عاقل شدم.با برنامه ی stay free محدودیت زمانی گذاشتم برای برنامه ها مثلا حدود۶ تا ۷ دقیقه.برای چک کردن فقط .فعلا خوب بوده.آدم خودش که کنترل نمیکنه خودشو ،باید بسپاره به این و اون

نظرات 2 + ارسال نظر
Negar جمعه 21 مهر 1402 ساعت 03:51 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

الان دیدم که تو هیجان سفر یادم رفته بوده نصبش کنم و تا یادم نرفته باید برم ترتیبش رو بدم.

چشمای عزیز

نگار دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 22:39 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

برم من هم اینو نصب کنم که سخت نیازمندشم!
از چشمات مثل چشمات مواظبت کن دوستم.

باید یه مسابقه ی چالشی بذارم برای این یاعت گوشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد