افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

خوب گزارش بدیم

یکی از تکنیکهای دنبالکردن برنامه ها و عادتها طبق کتاب عادتهای اتمی ،ایجاد تعهده

میگم شاید بد نباشه من خودمو مقید کنم هرروز یا هفته اینجا گزارش بدم که چی کار کردم؟  

اینجا یا شاید تو دنیای واقعی به یکی از دوستام

برم فک کنم ببینم چی کار میکنم

اون تکنینک پومودورو خوب بود دفتر برنامه ریزی هم خوب بوده.البته همه جاشو پر نمیکنم و این بده.

میخوام برم تو کار تنظیم ساعت خوابم

میگن خیلی رو سلامت جسمی و تمرکز و اینا تاثیر داره

که سر یه ساعت مشخص بخوابی

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 22:15 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

فکر خیلی خوبیه. امتحان که کردی اگه تاثیرش رو تایید می کنی برای ما هم بگو.

خوب دوره ی آزمایشیش رو شروع میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد