افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

آدمی ذاتا زرنگ است.؟

خوب به من بگین شما امتحاناتون ،تاریخ تحویل تمرین و پروژه تون عقب می افتاد کیفتون کوک میشد؟

 

 مینشستین میخوندین؟

خونده بودین می نشستین مرورمیکردین؟

خوب چه توقعی از من دارین؟

بنده هم وقتی برای این حرکات نداشتم و خوب یک ماه هم وقتی برام باز نکرد :-)

و جالب اینجاست که درواقع استاد فرمودن این جلسه ی صفر هست :-))))

جلسه ی تدریس واقعی از هفته ی دیگه شروع میشه :-)))))))

هفته ی دیگه هم که عزاداری و تعطیلی رسمیه

دیگه کلا رفت که بره حالا حالا ها:-))))))))

خوب فکر کردین من دیگه نمیرم بخونم ؟چرا میرم بخونم

راستی یه چیزی  در وبسایتdideoیتونید خیلی از ویدئوهای یوتیوب رو به راحتی و بی فیلتر ببینید.اشتراک بگیرید یا دانلود کنید با زیرنویس

بی ربط نوشت .میدونم متنای پستم خیلی ایراد داره .نگارشی و غیره

بهم خرده مگیرید و با بزرگواری خویش من را ببخشایید


نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 01:29 https://yakroozeno.blogsky.com/

مشخصه خیلی همت داری. من برای درس خوندن تنبل بودم همیشه

آخ دیگه اون انگیزه داره تحلیل میره
منم مشتاق بودم ولی باپشتکار نبودم برای خوندن

آرش دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 16:52 https://apblog.ir/

من به شخصه خیلی درگیر زمان دقیق انجام کارا نبودم ولی تا حدی که مشکل ساز نشه از حل تمرین دوری می‌کردم...
+ ممنون بابت معرفی سایت

حل تمرین خوبه
معلم/استادایی که آدم رو مجبور میکنن به هر نحوی در طول ترم درس بخونه خوبن
خداوتد اونا رو برای آدمی مثل من آفریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد