افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

تابستان داغ

خوب یه دوره داشتم که قرار بود اول تابستون شروع بشه

نشد شروعش به تعویق افتاد

خیلی ذوق کردم

  چون از پیش نیازهاش هیچی یادم نبود

نمیخواستم و نداشتم هم که پول پیش نیازش رو بدم.وقت هم نداشتم بخونم.حالا مثلا عقب تر افتاده گفتم آخ جون میرم یه مروری میکنم ولی فعلا که نکردم :-))))

یعنی جزو برنامه ی روزانه م هست ولی خوب تا حالا نرسیدم که حتی نگاش کنم.باید بیفتم تو همون سیستم تعهد مالی شروع دوره تا یه گلی به سرم بگیرم.

یه اپلیکیشن برای تمرکز دانلود کردم خوبه

Forrest

تازه کار باهاش رو شروع کردم ولی خوبه

ورژن پولیش چند تا آپشن داره ولی یه خورده گرونه ولی اگه ببینم به نتایج خوب منجر میشه میخرمش.به جای هله هوله و اینجور چیزا.البته با این سیر فرا صعودی قیمت ها از خیلی از اینا هم با توفیق اجباری صرف نظر کردم (یعنی اصلا برای خودم که نمیخرم برای فندق بیچاره هم خیلی کم شده)

اه چی میشد این اسمارت فون ها رو از زندگیم کلامیشد حذف  بکنم

خوب کارایی ذهنم هم بنا به سن کم شده

سرعت آتیش گرفته تکنولوژی هم روز به روز میره بالاتر

وقت هم روز به روز با امور روزمره خود و خانواده و رفت و امد در ترافیک و اینهو پر و پرتر میشه

چه باید کرد؟

ولی من به همین اینا غلبه میکنم

هیچ کدومش نشدنی نیست

همت و تداوم همت میخواد

نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 11 تیر 1402 ساعت 11:26 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
توی وبلاگ چکار میکنین؟ برین دوره را مرور کنین!

همینو بگو والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد