افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

تغییر.پذیرش

روانشناسی و روانکاوی و مشاوره خیلی خوبه اگه مصمم بتونی درمانت ،بهبودت رو ببری جلو.حالا تکلیف یه آدم شل کن سفت کنی مثل من 

 چیه؟

یه چیزایی رو ساده فقط باید دست بذاری رو زانوت و خودت انجام بدی

من وقتی دچار یه ناراحتی میشم یا کسی از اطرافیانم ناراحتی براشون پیش میاد،من هنگ میکنم.اصلا لال میشم.میرم توی فاز کرختی .یه تست سبک مقابله با استرس دادم  که به این کشفها نائل آمدم.یه سری راهکار داده که من میرم و فاز انجامش.واقعا این مدل رفتاریم در شرایط استرس زا یا ناراحتی ها خیلی ضربه خوردم.من این رو هم عوض میکنم

نمیخوام دوباره از همون روند لاک پشتی بهبودم  سقوط کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 17:18 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

نمی دونم چی باید گفت. چون خودم هم شل کن سفت کنم. مثلا بعد یه جلسه روانشناسی حس می کنم همه اینا رو که خودم می دونستم.

به نظرم ۹۰ درصد شاید هم ۹۹ درصد ما آدما به روانکاوی احتیاج داریم
واقعا ذهن و احساسات ما بعضی وقتا اینقدر پیچیده عمل میکنه که ما خودمون هم از خودمون هم بازی میخوریم
هنر روانکاوی یا مشاور روانشناس ایته که احساسات سرکوب شده یا پنهان شده ت رو بیاره جلوی چشمت و تو حل و فصلش کنی یعنی ته و ریشه ی همه جیز رو در بیاری و درمان کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد