افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

از طلا بودن پشیمان گشته ایم

عرضم به حضورتون که حسابی شلوغ شده سرم.یادتون هست که گفتم  چشمم آب نمیخوره که اینجا (تو محل کار جدید)هم 

 احتمالا باید برم کارای دم دستی و روتین انجام بدن و آه و ناله میکردم که آه از کار تخصصی

زد و یه خورده ارتقا پیدا کردم نه اونقدر که تخصصی خودم باشه ها ولی خوب بهتر از قبل بود

حالا دیگه افتادم رو یه مرحله ارتقا دیگه ، ولی اصلا نمیخوامش.نمیتونم نه هم بگم.نمیتونم قید کار  رو هم بزنم خیلی جام خوبه.

خلاصه اینکه حسابی سرم شلوغ شده سر کار .نمیرسم راحت و بی استرس کارامو انجام بدم.بعدم کار حساستره و زیر ذره بین تره.شاید با این جایگاه شغلی قراردادم طولانی مدت تر بشه و خوب در دراز مدت خیلی برام خوبه ولی خوب ،الان نمیخوامش،نمیشد فریز میشد برای چند سال دیگه!

 من یادم نرفته چقدر در به در دنبال کار خوب میگشتم ولی الان شرایطم واقعا با هاش جور نیست

از طلا بودن پشیمان گشته ایم

مرحمت فرموده ما را مس کنید


نظرات 5 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 07:01 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

مدیرمون به من گفت یه کم تحمل کنم به این کارها و مسوولیتهای جدید هم عادت می کنم. فکر کنم بهتره هر دومون اینو امتحان کنیم. نظرت چیه؟

الان به نظر خودم جا افتادم و بهتر شدم.هی از بیم تمدید قراردادم باید داخل خودم بریزم از این نظر که نمیتونم هیچ حرفی درموردش بزنم میگم احساس ضعف میکنم وگرنه شاید اگر دستم برای غر زدن باز بود ،غر میزدم کارم رو هم میکردم بعد همین جا افتادن هم اتفاق می افتاد
ممنون دوستی
از تجربه های جدید استقبال میکنم

لیلی یکشنبه 7 اسفند 1401 ساعت 11:51 http://Leiligermany.blogsky.com

کلا کار خوب وقتی پیدا میشه که نمی خوای یا نمی تونی ولی باید سختی رو تحمل کرد

آه بله سختی رو باید تحمل کرد اما به چه قیمتی

مهتاب پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 ساعت 13:40

چرا که نه .همیشه اولین قدمها سخته ولی بعدش ترسها کمتر میشن و قدمها استوارتر .

حتما همین طوره
بیشتر ما پیشرفت نمیکنیم یا حتی تلاش نمیکنیم از مشکلات فعلی رها بشیم چون حتی موقعیت های ناراحت کننده ی شناخته شده ی فعلی رو به موقعیت احتمالا خوب آیتده ترجیح میدیم

مهتاب سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 18:40

سلان
تبریک بخاطر ارتقا کاری .ان شاالله که از پس این مرحله هم بر میایید

مرسی.یعنی میشه که بشه؟

ربولی حسن کور چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 23:50 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
به زودی به کار جدید عادت میکنین و اون وقت لذتشو میبرین!
اندکی صبر

سلام
اون وقت تازه میخوایم عادت کنیم و لذت ببریم ،می افتیم تو چالش بعدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد