افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کتاب

اگر حوصله ی بیشتری داشتم در مورد کتاب مینیمالیسم دیجیتال بیشتر مینوشتمش 

 

یه بخشیش درباره ی این بود که جطور شبکه های اجتماعی ،روابط اجتماعی ما رو ضعیف کردن .یه تمرینش هم این بود که یه ماه از شبکه های اجتماعی بدون اطلاع به بقیه کناره گیری کنید بعد از یک ماه ببینید چقدر ضروری بوده براتون از چه آپشن هایی ش میخواین استفاده کنید به چه صفحات یا امکاناتیش احساس نیاز داشتین و این طوری برنامه ریزی بهتری برای استفاده ازش میتونید انجام بدین.

من دقیقا یک هفته قبل از قطعی نت و ف...یل...تر... شبکه ها به استقبال تمرینای کتاب رفتم.

اما همین که ممنوع شدن نمیدونم چرا شتابان به سویشان دویدم! یعنی همین من که آگاهانه و با کلی مطالعه و افتخار به خود که دارم در راستای افزایش تمرکز و غنی سازی روابط اجتماعی واقعی خودم اومدم ترکشون کنم همینکه اینطوری شد افتادم دنبال روشهایی که میدانید که وصل شم.

از همه دردناکتر یه دوره ای خاطرتون هست که خیلی دنبالش بودم و گرون بودن و گرونتر هم شدن توی یه سایت خارجی پک کاملشو به مدت محدود رایگان کرده بود منم با هزار بدبختی هر بار با فیل.. و اینا تلاش میکردم وصل شم چندان که دانید یه روز نت کلا نبود یه بار فقط داخلی بود .یه بار سرعتش خیلی کم بودو خیلی دردناک بود برام که نتونستم کاملش کنم و وارد فاز پولی شد ۳۷ یورو ،بعد نمیدونم با تخفیف بلک فرایدی شده بود ۷۲ درصد تخفیف خورده بود ولی در کل خیلی غصه خوردم .نمونه ی تمرین واقعی داشت .

ففط به کتابا پناه میبرم.حتی دیگه ورژن اونا رو کردم کاغذی. برام راحتتر و بهتره. یه کتابم گیر آوردم نام  گل سرخ از" امبرتو اکو"

هی روزگار اگه تونستم بیشتر درباره ی مینیمالیسم دیجیتال مینویسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 23 آذر 1401 ساعت 21:27 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

من سه هفته است اینستا و فیسبوک ندارم. خیلی خوبه.
با مینیمالیسم مخالف نیستم. اما درونش یه جور افراط و تفریط می بینم.

منم یه مدت که کنارشون گذاشته بودم احساس خوبی داشتم.
اتفاقا اگر اون قسمت بررسی و سنجش ابزار نسبت به هدف رو دقیقتر بررسی کنی میشه گفت از اون افراط و تفریط ها پرهیز کردی.
اینکه هدفت از استفاده از مثلا اینستا چیه ؟
اگر بهت کمک میکنه ادامه بده اگه مانعت میشه یا باعث حواس پرتی های دیگه ت میشه تجدید نظر کن و یه روش تعدیل شده تر براش پیدا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد