افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کتاب عادت های اتمی

آیا شما به من خندید وقتی که گفتم فست فود نخریدم و دوره یآموزشی خریدم؟  
و همان دوره ی آموزشی زمینه ی ارتقا کاری مرا فراهم کرد.
کتاب عادت های اتمی رو داشتم میخوندم دقیقا یه جایی به همین موضوع اشاره کرده بود و اینو به عنوان یه تکنیک معرفی کرده بود.مثلا هر بار خواستین پول صرف یه چیز غیر ضروری یا نامفید کنید یه جاش پولشو توی یه حساب پس انداز بریزید .اینطوری انگیزه میگیرید.خوب با این ارزش پول ما به نظرتون باید چی کار کنم؟من خورده پولای اینطوری رو صرف کتاب کنم دیدم معقول تر هست.کتاب چاپی .چون با تمرکز بهتری میتونم بخونم.البته پس اندازم میتونید بکنید برای یه چیز بزرگ ولی نه برای سفر اروپا!مثالی که تو کتاب زده بود چون تا پس اتدازتون به اون حد برسه دیگه سفر شمال هم نمیتونید باهاش برید.
کتاب مینیمالیسم دیجیتال هم به من کمک کرد خیلی از حواس پرتی های بی مورد رو حذف کنم.الان بیشتر وقتا گوشیم رو حالت power saving هست و فقط برنامه های ضروری قابل مشاهده هست.تلفن و پیام و بروزر و ساعت و تقویم.اینطوری بهتر شدم

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار جمعه 29 مهر 1401 ساعت 06:00 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

چه قدر این برای من به موقع بود.دنبال یه کتاب خوب می گشتم. ممنون

سلام
امیدوارم لذت ببری و برات راهگشا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد