افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کتاب کار عمیق و مختصری از احوالات

سلام

اوضاع نسبتا خوبه

خدا رو شکر شرایط کاری خوبه،همکارای خوبی دارم.

مهم تر از همه بهم حس اعتماد به نفس داده که
 این خیلی تو روحیه م تاثیر داشته.و بهم انگیزه داده که بتونم مهارتهای تخصصی رشته م رو هم دنبال کنم.هر چند که تا الان خیلی جدی نشده.ویدئو توی آپارات و یو.ت.یوب زیاده ولی احساس میکنم اونقدر با ویدئو و منابع رایگان ذهنم سازگاری نداره!

مهم ترین چیزی که این مدت تونست بهم آرامش فکری بده همین کتابایی بود که خوندم.

کار عمیق که راهکار میده در این دنیای شلوغ پلوغ و پر از حواس پرتی ،چقدر مهمه عمیق کار کنید.متمرکز باشید و از عوامل حواس پرتی مخصوصا شبکه های اجتماعی و اینترنت گردی دوری کنید.

کتاب مینیمالیسم دیجیتال که ورژن کامل تر و راهکارهای عملی تر برای تمرکز و دوری از حواس پرتی های دیجیتال است.

خیلی برام آرامش بخش بود خوندن این کتابا.

فکر میکنم اعصابم راحت تره و حالا میتونم ریشه ی این به هم ریختگی های ذهنی م رو پیدا کنم.مدام از خودم می پرسیدم چرا اینقدر تمرکز و مطالعه برام سخت شده.

الان که فهمیدم و ریشه شو میدونم و اینکه چه استراتژی هایی که پشت این وابستگی آوری شبکه های اجتماعی نیست.ساعتها فکر و میلیونها دلار هزینه.

خلاصه اینکه خدا رو شکر

البته روزای سخت و خیلی سخت هم گذروندم

ولی خوب در مجموع خوبم و امیدوارم از روال نرمال و رو به پیشرفتی که دارم خارج نشم.

برای همه تون روزای خوبی آرزو میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 21:49

به امید بهروزی برای همه عزیزان

ممنون دوست خوبم

نگار سه‌شنبه 1 شهریور 1401 ساعت 07:56

چه جالب بود. من هم کارم بهم خیلی اعتماد بنفس می ده. تو همه زمینه های زندگی.

محیط کار
چه از نظر اینکه کار متناسب با علاقه و تیپ شخصیتی ت و تخصص ت رو انحام بدی چه از نظر آدمایی که دور و برت هستن و باهاشون ساعات مهم روزت رو میگذرونی خیلی رو زندگی آدم تاثیر میذاره

نسرین جمعه 28 مرداد 1401 ساعت 15:34 https://yakroozeno.blogsky.com/

برات خوشحالم و آرزوی متقابل برات دارم افق جان

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد