افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

گزارش مختصر از روزهای بعد از افسردگی ۲

اینم بگم که دانشگاه رفتن و تحصیلاتدانشگاهی برای بعضیا اگر یه چیز پیش و پا افتادهو بی لرزش شده برای من قابل احترام 

 و مهمه.کسب علم و عملی کردنش و استفاده از اون برای بهبود جامعه.

اگر با دانشگاه رفتن خیلی از افراد این نتیجه محقق نشده ،دلیلی بر بد بودن خود کسب علم و تحصیلات آکادمیک نیست.

خوب این بازنگری ها درمورد خودم و زندگی م چه در مسیر دانشگاهی چه بعدش در جست و جوی کار بهم کمک کرد  یه کم دلیل ناراحتی هام رو بفهمم و اونایی که واقعا درموردش مقصر نیستم رو بهتر شناسایی کنم.یه خورده حالم بهتر شد.

کارم رو دارم تقریبا بهتر میبرم جلو.از رئیسم و همکارام راضی هستم.از اعتماد رئیسم ز خوش اخلاقی همکارام .سعی میکنم مهارتهای کاری توی حوزه ی خودم رو بالا ببرم‌.

یه چیز دیگه یه تست شخصیت شناسی mbta هستخیلی خوب تونست مسیر کاریم و شخصیتی مو معرفی کنه و بهم مسیر بهبود بده شما هم میتونید از سایت کاربوم یا ای سنج تست بدین.و سعی کنید روی نقاط ضعف و قوتتون کار کنید. برای من که مفید بود امیدوارم برای مسیر یابی تون راهنمای خوبی باشه.

و اما چرخه ی منفی مغز و ذهن رو هم د  نظر بگیرید.بعضی وقتا از کنترل ما خارج میشه لطفا لینقدر نسبت به دارو و روانپزشک منفی نگاه نکنید.وقتی لازمه داروی اعصاب و روان مصرف کنید.

کرونا رو دست کم نکیرید .واقعا روی روحیه و خلق و خوی ما اثر گذاشته .چه خود ویروس چه این چند سال قرنطینه و استرس های مخصوص خودش.

شما در این باره مقصر نیستید.به معنای ضعف شما نیست.خیی هامون آسیب روحی دیدیم در این مدت.درموردش خودتون رو سرزنش نکنید.

این بود انشای ما!

البته بعد باید بیام ودر مورد کتابا و سبک زندگی جدیدی که بهم پیشنهاد کردن بیام توضیح بدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سید حمید حوائجی چهارشنبه 30 آذر 1401 ساعت 12:41 http://namasha.com/seyedhamidhavaeji

یه سوال. شما تو دوران افسردگی دارو هم مصرف می‌کردید؟ اگه آره، میشه بگید چه دارویی مصرف می‌کردید؟

آسنترا

نگار سه‌شنبه 1 شهریور 1401 ساعت 07:57

جواب تست تو چی بود؟

مخفیانه س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد