افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کار عمیق

نمیتونی تمرکز کنی؟

  

کتاب کار عمیق خیلی برام مفید بود.

البته هنوز تمام نشده.

از اینترنت پادکست بی پلاس  درباره ی خلاصه ی این کتاب به صورت صوتی میتونید گوش بدین.

یعن میشه زندگی منم بهتر بشه.

خیلی تا الان که کتاب توضیحات خوبی داده

اینم افق بهبود بی پایان ما

بازم میام

حرف زیاده که بیام بگم

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 07:39

سلام . من هم افسردگی دارم، بعد چند سال حاضر شدم برم دکتر و بر خلاف میل و نظرم مجبور به مصرف دارو. نمی تونم تمرکز کنم روی خوندن زبان، هر چی زور میزنم نمیشه

منم اول با دارو مشکل داشتم و سری اول داروهامو مصرف نکردم.ولی بعد به این نتیجه رسیدم که دیگه نمیشه و به بن بست رسیدم.داروهامو مصرف کردم و بهتر شدم.البته کنارش کارای دیگه هم انجام دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد