افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

من هنوز زنده م

ببخشید که همینطوری ول شدم

من هنوز زنده م

دارم دارم داروها رو میخورم

البته مشاوره هم باید برم

یه دوره ی گرونی بود که خیلی دلم میخواست برم..بی 
 خیالش شدم.یه دوره ی رایگان دیگه دارم میرم خوبه باحاله اینترنتی البته مثل دوره های پولی نیست چون پروژه ی واقعی ندارم و شبکه سازی نداری ولی خوب نا ومید نیستم

خیلی مغزم سخت تمرکز  میکنه.

مدام این شاخه و اون شاخه میپرم و میخوام اصلاح بشه

یه چند تا کتاب هست برای توسعه ی مهارتهای فردی اونا رو میخوام بخونم

یکیش کار عمیق

و

ذهن حواس جمع

و عادتهای اتمی

امیدوارم بتونم خودمو جمع کنم.

اینم از افق بهبود ما!

N ساله دارم همین حرفا میزنم :-)

ولی خوب میریم جلو

یه وبینار رفتم خیلی خوب بود اگه وقت کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 17 خرداد 1401 ساعت 13:54

مامان افقِ بهبود جان؛دل ام برای شما تنگ شده بود بلامیسر.الهی زنده سلامت و شاد باشید همیشه.

پ.ن
مشاوره خوبِ.گاهی پزشک عمومی هم.هزار برابر مشاوره خوب ترِ.
مامان افقِ بهبود جان؛خیلی ممنون که کتاب می خونید و دارو هاتونو سر وقت می خورید.

مرسی مامان باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد