افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

قرنها گذشته انگار!

حالم بهتر نیست ولی رو به زوال هم نرفته،که خودش خبر خوبی هست قراره یک ماه مصرف کنم دارو ها رو و بعد دوباره برم پیش دکتر.
 واقعا افسردگی ، بیماری مسخره ای هست.

فک کن انگار می افتی روی یه دور منفی

حالت خرابه، روحیه ت حرابه در نتیجه  غذا درست نمیخوری در نتیجه حال جسمیت هم خراب میشه و ضعیف تر میشی در نتیجه ش حال و  روز خودتو میبنی توی آینه و بد تر میشی و مثل یه گرداب هی میری پایین تر

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 15:15 http://Leiligermany.blogsky.com

همین که می دونی بیماریت چیه خودش خیلی خوبه.امیدوارم روحیه تغییر این وضع رو پیدا کنی

ممنون

نگار سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 06:41 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

افسردگی رو بعضی روانشناسها بعنوان سرما خوردگی روانی می شناسند. یعنی باید دوره اش بگذره.
راستش بعد مریضی بابا فکر می کردم دیگه هیچ روزی نخواهم تونست از ته دل بخندم. اما الان دو سه ماهی می شه که می بینم خیلی بهترم.
برات آرزو می کنم به زودی دلت با نور امیدهای جدید و شادی گرم و روشن بشه. ببخش خیلی وقته اینجا و جاهای دیگه نیومده بودم بخودنم.

مرسی دوست عزیز
بعضی بیماری ها رو میشه بگی دوره ی نقاهت بگذره
ولی نمیدونی مرزش کجاس
تا کی صبر کنی بعضی وقتا فقط می افتی توی سراشیبی و با سرعت به عمق احساس بدبختی فرو میری
یه شوک یه اتفاق بد اصلا تو رو به یه آدم دیگه تبدیل میکنه .قبل و بعد
ممنون
منم سعی میکنم امیدوار باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد