افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

بهار بهار چه اسم آشنایی

فکر میکنم واقعا افسرده شدم،البته زمستون کلا
 فصل غمگینی هست برای من

چون خیلی نور دوست دارم

ولی خوب عوامل دیگه هم دست به دست هم دادند که این پکیج افسردگی کامل بشه

قبلا ها استرس که میگرفتم یا کلا حالم خوب نبود یه فست فود حالم خوبتر میکرد ولی الان بدترش میکنه

چون مدام احساس می کنم به بدن خودم دارم خیانت میکنم دادم خودمو دستی دستی میکشم

خلاصه این که کمش کردم

و میگن یه راه برای ترک عادت بد اینه که دسترسی بهش رو سخت کنید و بدین منظور بنده اسنپ فود رو حذف کردم

البته یکی دو بار دیگه تلفنی زنگ زدم و گرفتم که شکر خدا یکی ش خیلی بد بود :-))) که جا داره من از پرسنل مجموعه تشکر کنم که با کیفیت بد غذاشون منو یه خورده بیشتر از فست فود زده کردن.

روزهای آخر ساله ولی من حس عید ندارم

حتی بساط ماهی گلی و هفت سین و اینا هم منو ترغیب نمیکنه

احساس میکنم از اون جشن نوروز خیلی ما به ظاهر شیک و پیک سفره چسبیدیم و دیگه روحی نداره

یاد ترانه بهار بهار ناصر عبداللهی می افتم.

بهار بهار چه اسم آشنایی

صدات میاد اما خودت کجایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد