افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

ارتقا شغلی

 هورا اولین ارتقا شغلی به خاطر همون دوره ای که خریده بودم که فست فود نخورم :-)))

آیا ایمان نمی آورید؟

 آیا هنوز فست فود میخورید؟

ولی اون دوره ی خیلی خفن جدید که خیلی دوستش دارم خیلی گرونتر از این حرفاس

بچه ها یه خورده تو محیط کار احساس آدمیزاد بودن بهم دست داده

شما فست فود نخورید پولشو جمع کنید مهارت یاد بگیرید

مال من که با پول فست فود جور نمیشه

ولی دوستش دارم

ببینم کارم به کجا میکشه

خیالم رو هم تا حدودی از بابت قرارداد سال آینده راحت کردن ولی خوب تا قطعی نشه نمیتونم حساب کنم


نظرات 5 + ارسال نظر
نسرین دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 23:52 https://yakroozeno.blogsky.com/

هورااا چه خبر خوبی! تبریک میگم
اونم جور میشه حتما

سپاس

نگار دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 09:49

ای ول دیدی بهت گفتم پول بدی دوره رو جدی تر می گیری؟ طبیعت آدمیزاده. خیلی بهت تبریک می گم. تو مسیر درستی هستی.

ای لعنت به این ذات آدمیزاد
خوب اون دوره ی تخصصی جدیده رو چی؟ اونو پول ندم هم جدی میگیرمش ولی خوب مشکل اینه که غیر پولیش نیست
البته باز باید برم سرچ کنم ،شاید تو یودمی اینا بود
ممنون عزیز

لیلی دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 00:01 http://Leiligermany.blogsky.com

خوشحال شدم از این موفقیت.مبارکه

ممنون دوست عزیز
میدونید هیچ کس از افراد واقعیم نمیدونه
ولی اینحا به اشتراک گذاشتمش و چقدر بازخوردای مهربانانه گرفتم :-)

صبا یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 15:36 http://gharetanhaei.blog.ir/

دست و جییییغ و هورررا

مبارک باشه

هورا ، هورا
البته هنوز نمیدونم تو اون بخش جدیه چه خبره ولی خوب رئیسمون گفت به خاطر مدل کار و عملکردت اونجا بیشتر به فکرت احتیاج داریم :-))))

مهتاب یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 13:36

دوره رو با کمک دوستانتون مشارکتی بخرید یا اینکه دوره رو بخرید و ارزونتر به چند نفر بفروشید .ولی کپی رایت نفهمه یوقت

آخ مشکل اینه که کلاس آنلاینه و خوب باید صحبت کنیم
بیاین درموردش کمتر صحبت کتیم تا کمتر دلمون بسوزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد