افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

شرکت کنم یا نکنم

آه هنوز حقوقامون رو نگرفتیم و اون دوره یتخصصی بدجور داره بهم چشمک میزنه

گفتن با یه شرایطی قسطیش میکنن.

خوب من دوستش دارم.ولی واقعا نمیتونم.این گوگل
 فضول هم متوجه شده من دنبال چی هستم هی تند تند پیشنهاد های شبیه این دوره رو میده

اونم از اقصی نقاط دنیا.

یکی نیست بگه آخه من همین دوره ی ریالی رو با شرایط اقساطی نتونستم ثبت نام کنم بعد تو دوره های دلاری رو‌نشونم میدی؟

اینم از کار و مهارت آموزی ما

نظرات 3 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 11 دی 1400 ساعت 13:54 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
من که میدونم آخرش شرکت میکنین

خوب پس برم دیگه شرکت کنم

مهتاب جمعه 10 دی 1400 ساعت 11:54

به نظرم شرکت کن چون فکرت رو درگیر کرده خیلی خوب دوره رو پاس می کنی پولش هم جور میشه ..دیگه از این فرصتها کم پیش میاد.
موفق باشی

آه پول

فاضله جمعه 10 دی 1400 ساعت 10:11 http://golneveshteshgh.blogsky.com

دلت چی میگه
هر کاری دلت میگه انجام بده

ز دست دیده ودل هر دو فریاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد