افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

علم بهتر است با حقوق منتهی.

شرکت ما را مطمئن کرد که ۱)قرار نیست تا اواسط ماه خبری از حقوق و مزایاباشه

۲)بخشی از حقوق و مزایا تا چند ماه بعد میاد(مثلا حدود ۳۰ درصدش)

۳) دوره ای میخواستمم امروز آخرین مهلتش هست.در واقع با توجه به موارد بالا باید بگم بود.

 وقتی نتونم هزینه شو با توجه به موارد بالا بدم.چه فرقی میکنه؟

فکر نمیکردم اینقدر گرون باشه

حتی برام گفتن که قسطی هم میتونم بدم ولی خوب همون پیش پرداخت و حتی قسط ش هم زیاده .

کاش اصلا نمیرفتم‌سراغش

حداقل الان حسرتش تو دلم‌نبود.

چیزی هم‌نیست که بشه خودم بیرون و با منابع مثلا اینترنتی یاد بگیرم.چیزای جدید.

شاید باید برم دانشگاه

اونم روزانه تا کمی دوز علمی رو ببرم بالا چون دوره ی رایگان که نمیبینم غیر از دانشگاه

خوب اونم کاربردی نیس مثل دوره های این موسسات .دقیقا این موسسه ها بلدن که نقطه ضعف آموش عالی کجاس.دوره های به روز و کاربردی با کیس استادی های صنعت.چقدر خوبن ولی حیف که پولی هستن :-((((

آه کار تخصصی

و باز خدا رو شکر که همین کار نصفه رو هم دارم

راستی بگم اون دوره ی قبلی که خریدم تا فست فود نخرم خیلی به دردم خورد والان دادم ازش استفاده میکنم:-)

کاش پول این دوره رو هم میتونستم با فست فود نخریدن جور کنم :-(

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین فرح چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت 12:28

دقیقا منم عسلویه شاغلم برای اینک هیتونم دانشم رو تا حدودی به روز کنم کلی هزینه گرفتاری دارم که همه ش گیر همین حقوق لنتی هستم

همین حقوق لعنتی کاری که توش جاگیرم هم هنوز درست نمیاد،کی میتونه ریسک کنه بره هزینه کنه برای یه دوره ی جدیدکه تو شرکتت تره هم‌براش خرد نمیکنن و اصلا برای این میخوای بری که از شرکت جدا بشی

مهربانو دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 10:01 http://baranbahari52.blogsky.com/

کاش تو این مملکت میشد برنامه ریزی کرد و به هدف رسید .

برنامه ریزی که میشه کرد
۵۰ درصدش حله :-))))

نسرین پنج‌شنبه 2 دی 1400 ساعت 12:02 https://yakroozeno.blogsky.com/

چقدر هزینه اش بود؟

چهار میلیون و نهصد هزار تومان :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد