افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

اگه بشه

یه دوره ی تخصصی پیدا کردم از آنها که بسیار دوست داشتم و خیلی مباحث به روز رو کار میکنه.

 قیمت فرمودن ۴ میلیون و نهصد،:-/

بعد حقوق کار قراره چند باشه؟

اونم تو سال جدید،همین مقدار خدودا

خوبجز اینکه من صبر کنم سال نو بشه

حقوقا زیاد بشه،پول این دوره زیاد نشه

یه ماه چیزی نخورم، اینترنت دوره م حتی رایگان بشه

تا برم

مثل اون کسی که یه سطل ماست و ریخت تو دریا

گفتن میخوای چی کار کنی

گفت میخوتم دوغ درس کنم

گفتن با یه سطل ماست که نمیشه یه دریا دوغ درس کرد

گفتن میدونم نمیشه ،اما اگه بشه چی میشه



نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 15:11 http://Leiligermany.blogsky.com

چه حسرت بزرگی.با هر دودوتا چهارتایی جور در نمیاد

بعله
سعی میکنم دیگه بهش فکر نکنم
شاید سال دیگه
شاید دوره ی بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد