افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کلی حرف نگفته

کارم رو عوض کردم تقریبا،البته هنوز جدی شروع نکردم و جنبه ی آموزشی داره.محیطش از یه 

 سری جهات بهتره.اما قراردادم خیلی قطعی نیست.همه ش در استرس اینم که تمدید نشه.خیلی تخصصی نیست ولی خوب سعی میکنم اطلاعات تخصصی م رو به روز نگه دارم  برای بعدهام.که اگه اینجا کارم نشه خیلی از دنیا عقب نیفتم.ولی خیلی سخته.احساس میکنم کلا باید از اول ای تی میخوندم.هر روزم که یه چیز جدید میاد.

یه خورده احساس ارزشمندی میکنم توی محیط کاری جدیدم.قبلا کلا گردن کج بودم .اینقدر توی محیط کار قبلیم اتفاقای بد افتاده بود برام هنوزم میترسم.از همکارام ، از حرف زدن، از کارم.خلاصه خدا به خیر کنه.

هنوز تو فاز افسردگی هستم

دوبار وسوسه فست فودی شدم ولی شرایط مالی به خوبی تونست مهارش کنه.:-)))))

یه روش حل این مشکل هم اینه که تو خونه درست کنم کمی ارزونتر در میاد ولی خوب وقت و انرژی خودش رو هم میخواد.

آخ احساس میکنم دیگه میانسال حساب میشم که نمیخوام با چیزی بجنگم عقاید افراد رو نقد کنم  یا بحث کنم.

البته احساس میکنم توی محل کارم میتونم کمی شجاعتر باشم.کمی هم امیدوارتر.

اون دوره ی آموزشی هم آروم آروم دارم میرم جلو.بدی این دوره اینطوریه که همه چیزایی که یه خورده بلدی هم توشه ولی چون پول دادی دلت نمیاد بگذری مبادا که نکته ی ندانسته ای از دستت در بره. نسبت به وقتی که خودت رایگان و با منابعی که تو اینترنت پخش و پلا هست یاد بگیری فکر میکنی کند داری میری جلو و خیلی شخصی شده و منطبق بر نیاز تو نیست ولی خوب منسجم تره.

بخش زیادی از اون بحران کرونا رو پشت سر گذاشتم.اصلا نمیفهمم اون چه حال و احوالی بود که من پیدا کرده بودم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 15 آبان 1400 ساعت 17:41

به این فکر می کنم که چقدررردچقدررر ادمای پیرامونمون در ناخودااگاه ما تاثیر می زارن بیشتر تاثیر طولاتی مدت .
برخی اینقدر مسلط هستند به همه چی زندگی خودشون و بعد دیگه میان همه جور به ازار همکار و ...
می خوان بگم چقدر مثبت اندیشی و خیر خواهی می تونه جلو اینهمه تلمبارشدگی فکری که ادم رو پنچر میکنه بگیره
ولی مگه می زارن بدجنسا

اون که بله
ولی اینکه چقدر تو قوی باشی هم بستگی داره به اینکه مثلا تا حدودی که جا میفتی مثلا ۳۰ سالگی ادم بدجنس به تورت نخورده باشه

نگار شنبه 15 آبان 1400 ساعت 00:46 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

بسلامتی!
من خودم همیشه سر کار اگه محیط خیلی بد نباشه حرفم رو می زنم و نظر می دم. خیلی هم نمی ترسم بقیه چی فکر کنند. این باعث پیشرفت می شه. در مقایسه با کسانی که از ترس اشتباه حرف و نظرشون رو نمی گن. اما واقعا محیط باید ارزیابی بشه که چقدر ظرفیت داره.
ببین ما یه هوا سرخ کن air fryer خریدیم با یه ذره روغن یا هیچ روغنی قشنگگگ برشته می خوریم و از هر چی فست فود هم خوشمزه تره. منتها به اون اندازه ناسالم نیست و خیلی هم سبکتره. خواستی امتحان کن. :)

قبلا ها یه کمی از این شجاعت رو داشتم الان باید صبر کنم یه خورده جا بیفتم بعد.نه به خاطر ترس از اشتباه بلکه به خاطر واکنش همکارا
از خوشمزگی که خیلی چیزای خونگی خوشمزه تره ولی اون وسوسه ی مغازه های فست فودی یه چیز دیگه س

نسرین پنج‌شنبه 13 آبان 1400 ساعت 20:09 https://yakroozeno.blogsky.com/

امیدوارم همیشه شاد، سالم و موفق باشی گلم
سعی کن یه ذره تنت رو از اینهمه استرس رها کنی. خودت و کارآمدهاتو بیشتر قبول داشته باش و ارزش بده عزیزم.
آی تی رشتهء خیلی خوبیه که تو دنیا خواهون داره

تشکر فراوان
فکر میکنم یه خورده که بگذره و جا بیفتم تو کار یه خورده از استرس هام کم بشه
در باره ی آی تی هم از خوبی که خوبه ولی خوب ما دیر کشفش کردیم
هر چند رشته ی خودم رو دوس دارم ولی این روزا خیلی نیاز هست که در کنار هر رشته ای که هستی یه دانش نسبتا خوبی از آی تی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد