افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

چالش های بازگشت به کار

میخوام کارکنم ولی احساس میکنم اعصابو توان درگیری با چالشهای قبلی از آدمای همکار  تا  نوع کار اعصاب خورد کنم رو ندارم

 باید یه فکری بحال شون بکنم

خودم هم کلا تمرکزم رو از دست دادم

بعد از کرونا یه کار سر راست رو هم به سختی میتونم انجام بدم

نوشته بود جزئی از علائم کرونا هست

تا ۶ ماه ممنکنه با عوارضش در گیر باشین

اصلا درباره کرونا یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید

نگید شاید خفیفشو بگیرم

یا جوونم چیزیم نمیشه

سعی کنید نگیرید لطفا

بیچاره میشید

نظرات 2 + ارسال نظر
من چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 13:22 http://me2020.blogsky.com

انشالله شرش کمشه و با خیال راحت به روال قبلی برگردیم

منم امیدوارم که برگردیم ولی حتی اگر همین لمروز هم تمام بشه یه رد و زخم خیلی بزرگ رو زندگی ما گذاشته
منظورم از ما ،همه ست
اونایی که عزیزی رو از دست دادن
اونایی که در بیمارستان برای نفس کشیدن تقلا کردن
و حتی ما که نسبتا ساده برامون گذشت.
اون پیامدای اجتماعی و روحی ش که جدا
برای خودمون برای بچه ها
و هزاران درد دیگه
کاش همونطوری که گفتی زود شرش کم شه

مهتاب چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 11:14

سلام
ادم وقتی به کله قند نگاه می کنه .خوب به نظر سخت و غیر قابل استفاده می ادولز وقتی کله قند خرد میشه.قابل استفاده است و دیگه اون حس را نداری.
چالشهای زندگی هم همینطورن .اولش ادم
می ترسه بره جلو و در واقع مهمترین قدم همون اولین قدمه بعدش نوبت اولویت
بندی
خب من سه گروه همکار دارم مثلا همکار خوب همکار سریش همکار بد جنس مثلا
بعد میایم می گیم در طول روز مواظب باشیم که پرمون به پر مثلا بدجنسه کمتر بخور و توی ذهنمون بگیم من نیم ساعت از هر روز ساعت کارم با این ادمه.ولی نباید سراسر روز فکرم درگیرش باسه فقط همون نیم ساعت .
راستش یادمه استاد درس تغذیه مون یه روز غذای فسنجون و همچنین مصرف زعفران رو پیشنهاد داد براوقتهایی که ادم دل و دماغ نداره یا فکرش بر اثر تحلیل مسایل خسته شده.

باید اول زعفرون بخورم
بعد برم سراغ این استراتژی مقابله با همکاران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد