افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

شوک

بهتر شدم.یعنی یه دفعه ای به مریم میرزاخانی فکر کردم.بعد تلویزیون یه خبری از خانمی داد که دخترش اوتیسم داشت و
 اون خانم اومده بود یه خونه برای بچه های بی سرپرست یا بد سرپرست راه اندازی کرده بود.بعدش یه ذره فیلم دکتر قریب رو دیدم که داشت به مریضاش کمک میکرد.حالم خوب شد.دوستشون داشتم این آدما رو.این کارای خوب رو.مریم که یه الگو شد.یه الگو واسه خیلی از دخترا تو ریاضی.میتونم بگم اون شوک کرونایی برطرف شده.فندق هم گریه کرد من دچار استرس شدم.و این هم از اون حالتم خارج شدم.حالا استرسم آروم نمیشه.منم میخوام آدم خوبی باشم

یه برنامه برای خیریه دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 11:15

سلام
در مورد اوتیسم یادمه یه بار زیر نویس شبکه سلامت نوشته بود که ویتامین د مفیده
من چون خودم چاقی سکمی داشتن همش دنبال این بودم چطور میسه مثل قبلنترا لاغر بشم دیدم نوشته بود ویتامین د که کافی باشه دور کمر طبیعی میشه بعد اینترنت رو که گشتم دیدم یکی از منابع ویتامین د بادام هست
البته یکی از اشناها که باردار نمیشد چون سنش بالا رفته بود یه دکتر طب سنتی بهش گفت ویتامین د رو از طریق مخلوط بادام در شیره انگور بدست بیاره.
خلاصه توی همین کرونا من دیدم همبن چند روز ه پزشکا میگن موقع کرونا تست ویتامین دی برای بیمار خوبه چون مقادیر کم ویتامین د منجر به بستری میشه
خلاصه همه اینها باید زیر نظر پزشک باشه
جالبه که درمان اوتیسم به روش طب سنتی هم اشاره به مصرف بادام داره البته از نظر دکتر خیر اندیش رو من دیدم اینطور نوشته

من دیگه خیلی به اوتیسم فکر نمیکنم
ویتامین دی مخصوصا برا ما خانما لازمه

صبا سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 10:02 http://gharetanhaei.blog.ir/

شوک مثبت بوده

خدا رو شکر بهتری.

آفرین آدم از مریضی هم می تونه اینجوری بهره ببره که بعدش به خیریه فکر کنه

البته حالم نوسان داره ولی به اون افتضاحی قبل نیست
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد