افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

جریان رزومه و اینا

یادتونه قبلا ها که دنبال کار بودم و جوان و پر شر و شور افتاده بودم دنبال طرح کارورزی 

 وزارت کار؟

یه طرحی بود که فارغ التحصیلای بدون سابقه توش ثبت نام میکردن معرفی میشدن به شرکتای مختلف برای کار رایگان و آموزش و اینا.

منم خیلی بالا پایین کردم دنبالش اون موقع( سه سال پیش) ولی به خاطر یه سری شرایط زمانی ثبت نامی نتونستم حتی واقعی براش ثبت نام کنم .چون باید میرفتیم توی یه  کاریابی ثبت نام میکردیم و من توی یه سایت ثبت نام کرده بودم نه موسسه کاریابی.به خاطر همین نشد ولی خوب یکی از شرکتایی که زنگ زده بودم حاضر شد منو همینطوری بپذیره که کار کنم بدون حقوق.بیمه مو هم خودم میریختم.

چند وقت پیشا که احساس بی عرضگی تخصصی بهم دست داده بود و داشتم فکر میکردم که باید برگردم سر همون کار اعصاب خورد کن خودم گفتم بذار تو این سایتا چند جا درخواست کار بدم ببینم کسی منو میخواد؟

یکیش کارآموز میخواست که فوری هم گفتم مصاحبه برام بذارید آنلاین و چیز دندان گیری هم از توش در نیومد چون من حسابی سوادم نم کشیده بود.

اما بعدیش زنگ زدن گفتن آ شما فلان شرکت بودین؟(همون که مفتی کار کرده بودم) طرف خودش اونجا هم بود و خیلی تحویلم گرفت و از دانشگاهم تعریف کرد و اینا گفت یه وقت مصاحبه حضوری برای هفته ی دیگه؟گفتم نمیشه همین هفته همین الان؟چون میخواستم برم دنبال کارای دیگه.

خیلی تلاش کرد برنامه شو جور کنه ولی نشد ولی خیلی بهم حس خوبی داد.اونابه خاطر من داشتن برنامه یمصاحبه هاشون ‌رو طور دیگه تنظیم میکردن.من خیلی حسرت خوردم که نمیتونم شرکت کنم چون حضوری نمیتونستم باشم.

بعد کرونا گرفتم

و بعدش دوباره به من زنگ زدن گفتن ما مضاحبه گرفتیم در یه سطح بودن میخوام حتما ازشما هم مصاحبه بگیرم اگه شد از مهر هم بیای سر کار.:-))

من تو ابرا سیر میکردم ولی خوب کرونا گرفته بودم صدام در نمیومد گفت بهتر شدی انلاین

حالا من میخوام حتما این مصاحبه رو بدم.

همین که پذیرفته بشم بهم اعتماد میده که من میتونم تو حوزه ی تخصیصی خودم کار کنم.

فعلا که زنگ نزدم.

ولی در کل از اینکه اون مفتی کار کردن و بوق صبح رفتن دنبال کار بی مزد می نتیجه نبوده هم خوشحالم.ادم نباید از هیچ فرصتی برای یادگیری کوتاهی کنه مخصوصا وقتی جوون هست

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 19:47

خوشحالم برات

مرسی
ولی هنوز خبرم نکردن
به سرم زده برگردم سر کار
در این حد روانی شدم تو خونه

طیبه تی تی دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 21:45 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

عالی
به امید موفقیتت
کلی انرژی مثبت برات می فرستیم

سپاس فراواااااااان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد