افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کرونا اومد

بالاخره این شتر در خونه ی ما هم خوابید.خسلی عادی داشتم به مرگ فکر میکردم

 مرگ خودم

مرگ فندق

مرگ همسر

ما هم یه عدد میشیم

داشتم فکر میکردم اگه قراره بین من و فندق یکی بمیره

من بمونم

من با تلخی زندگی بدون فندق  سر کنم

نه اینکه اون غصه ی نبودنم رو بخوره

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 15:19 http://gharetanhaei.blog.ir/

عزیزم ایشالله که به زودی خوب میشید و قرار نیست که هر کی کرونا گرفت بمیره.
می دونم سخته! کلا زندگی همه جوره سخت شده این روزها ولی به چیزهای خوب فکر کن! روحیه مثبت داشتن خیلی رو سرعت بهبود کرونا تاثیر داره.

ممنون عزیزم
وسط کامت خوندن ها به این نتیجه رسید برم زبان بخونم :-) چیزی یاد بگیرم و وقتم رو الکی نگذرونم
همینطوری یهویی

من سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 13:59 http://me2020.blogsky.com

ان شالله بزودی روبراه میشین،به چیزای مثبت فکر کنین

قبلا منفی بودیم الان خنثی شدیم دیگه فکر کنم مثبت شاید بشه

مهتاب سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 10:15

ای وایییی
مراقب خودتون باشید .
بلا دور ان شاالله.
یه جمله ای هست می گه ما همونی میشیم که می اندیشیم ..
درسته که از در و دیوار این دور زمونه فکر و خیال سر ادم می ریزه ولی من خودم دیدم که هر چی بیشتر فکر های منفی رو تو سرم نگهدارم همونا هم سرم میاد

ممنون دوست خوبم
الان دیگه از اندیشه گذشته
حوصله ی فکر کردن هم ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد