افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

بدترین قسمت مادری

به نظرم بدترین قسمت مادری میتونه این باشه که مریض هم نتونی بشی

حتی نتونی سرت و از درد بذاری بمیری

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 23:48

سلام
می گم کار گل ارایی رو در بارش فکر کردی تا حالا :می شه پیش فندق هم باشی کار خودت رو هم داشته باشی.بسیار فرح بخش است برای چیدمانش از سایت پی نترست که ایده تمام کارهای هنری رو داره می تونی ایده بگیری

سپاس از ایده ی خوبت
یه خورده یذوق هنری م پایینه
ولی یه خاطر فندق خیلی چیزا رو امتحان کردم
چرا این نه

طیبه تی تی جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 15:09 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام عزیزم
باهات موافقم اما بدترین قسمت نیست،اینم یه بخش فداکارانه ی دیگه از پدر یا مادر شدن هست،مخصوصا مادرشدن
به عنوان مادری که روزهای خیلی خیلی سختی از سال ۹۳ تا پایان ۹۷ در اثر بیماری خودایمنی گذروندم و بچه ام متولد سال ۹۰ هست یعنی آغاز بیماری من فقط ۳ ساله بود و قبلش هم باباش دچار بیماری سرطان بود و باز اوضاع زندگی خیلی خیلی بد بود و به هرحال همه مون خیلی آسیب دیدیم و هنوز هم من و هم باباش از عوارض بیماری رنج می بریم اما من معمولا دیگه تو وبلاگ نمی نویسم( خب الحمدلله شرایط بیش از ۸۰ درصد اوکی شده) کاملا درک می کنم چی نوشتی
تازه مخصوصا که تو دنبال کار هستی ولی ما از لحاظ کار حداقل در امنیت کامل بودیم و فقط رنج جسمانی و روانی بردیم
کاملا این پستت رو درک کردم و برات آرزوی سلامتی کامل می کنم.هر چه زودتر انشالا

چقدر بد که تو سن ۳ سالگی فرزندت دچار این مشکل شدی ولی خوب خدا رو شکر که پشت سر گذاشتیش
ممنون از این آرزوی خوبت
دیگه به همه چی خنثی شدم
مرگ مریضی آینده ی شغلی آینده ی فندق
خدا کنه زودتر این کابوس مرگ و کرونا تموم بشه

مهتاب پنج‌شنبه 11 شهریور 1400 ساعت 11:55

بلا دور باشه ان شاالله
می دونم سخته ولی سعی کن استرست رو کم کنی .نصف بیشتر بیماریها مال فکر و خیال اینده چی میشه و اینده چه کنمه
خدا که خداست می گه بیشتر از ظرفیت هر کس بهش تکلیف نمی دم اونوقت ما انگار بهمون گفتن دنیا رو تو بچرخون لطفا.
هی استرس و نگرانی
ده درصد هم بیخیالی خوبه..نباید دو سال دیگه بتونین سر پا وایسیم اخه
صد تا گل برا مامان فندق

ممنون دوست عزیز
دقیقا مال فکر و خیال هست
من که بیخیال آینده ی دور شدم ولی چشم انداز یه ماه آینده هم منو میترسونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد