افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق فرار

دوست دارم یه جاده ی بی پایان روبروم باشه و من فقط بدوم و بدوم و بدوم.شاید استرس هام تو این دویدن از بین نره
 و وقتی دور بزنم برگردم مشکلات همه سر جاشون هستن ولی فقط همین لمس واقعیت اینکه آزادم و پام بند نیست و زنجیر نیستم به جایی کلی بهم انگیزه میده

نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجو پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 00:43 http://mywords97.blogfa.com/

میدونی، آدم با آدم خیلی فرق می کنه... به نظر شخصی من گذشت زمان، افزایش سن خیلی تاثیر دارند.... من یه زمانی که شرایط خوبی نداشتم به افرادی با شرایط خودم که مثلا ۱۰ سال از من بزرگتر بودند نگاه می کردم و میگفتم اینا چطور تحمل می کنن!! این همه مدت!! وقتی به اون سن رسیدم دیدم چقدر افزایش سن در پذیرش شرایط زندگی موثره. نمیدونم چند سالتونه اما اینگار از بعد از ۳۰ سالگی ما خانومها یواش یواش وضعیتمون رو می پذیریم و مخصوصا بعد از ۴۰ سالگی. میفهمیم دیگه همینه. دیگه اگه خیلی عمر کنیم ۸۰ ساله و نصفش رفته و توی سراشیبی هستیم. از طرفی هورمون های عزیزمون نمیدونم کم میشن یا چی میشن که دیگه از اون هیجانات و طوفان های ذهنی و روحی خبری نیست. زندگیه دیگه.... یه چیزهایی داریم و یه چیزهایی هم نداریم. یه عده قسمت داشته هاشون بیشتره و یه عده نداشته هاشون..... اینها رو اگه یک پیر در هزاران هزار صفحه بنویسه یه جوان نمی تونه بپذیره. این ویژگی ما آدمهاست..... اسم وبلاگ تو هم زیباست. افق بهبود. بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم....

میدونم با گذر زمان خیلی مسائل حل میشن یا خداقل رنگ میبازن
مثلا وقتی جوونتر هستی دوست داری زمین و زمان رو به هم بدوزی تا در پی آرمان یا هدفی بری با بقیه بحث میکنی و غیده
ولی از یه سنی به بعد خیلی برات مهم نیست ولی الان مساله ی فندق هست که در کشمکش سختی در این سن هست و مهم آینده ی مالی شم هست که تامین باشه.امیدوار بودم بهتر و بهتر بشم و نمیدونستم زندگیم اینقدر پیچیده بشه.که افق بهبودم بشه افق فرار

دانشجو سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 00:53 http://mywords97.blogfa.com/

می فهمم....

سپاس
راهشم نشونم بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد