افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

کابوس

چند شب پیش خواب دیدم مدیر یکی از واحدا زنگ زد خانم شما برای جا به جایی

 تاریخ ۱۱/۲۲ معرفی کردیم حسابداری،۲۲ م برید کارای حسابداری تون رو انجام بدین.

من تو خواب! استرس گرفته و وحشت زده،پیش خودم میگفتم من که قرار نبود دیگه برم سر کار،بعد جالبیش به اینه که با این وجود داشتم میگفتم خوب قراردادم آخر سال تمام میشه .چه خوب فقط چهل روز میرم سر کار.بعد قراردام تمام میشه و دیگه نمیرم.آخ جون از الان تا بهمن ۹ ماه نمیرم سر کار!خودم از خواب خودم بعدا خنده م گرفت.از خوابم نه از حرفا و فکرای تو خوابم.ولی هنوز احساس استرس کابوسش همراهم هست

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 01:42 http://mywords97.blogfa.com

حسابی ذهنتون درگیر موضوع شغل است که خواب می بینین. شما خواب دیدین که بهتون گفتن برگردین سرکار؟ حالا چرا استرس پیدا کرده بودین و هنوز هم دارین؟

هیچ کدومش به من آرامش نمیده نه رفتن سر کار نه نرفتن
اگه برم دغدغه ی مالی برطرف میشه دغدغه ی فندق کوچولو میاد
اگه نرم سر کار برعکسش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد