افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق بهبود نا پیدا

میگم کاش میشد بعضی چیزا رو فهمید ولی تجربه نکرد.ولی خوب نمیشه

 هعی

واقعا میگن کرونا اومد قدر خیلی چیزا رو فهمیدیم راسته

ولی بهتون قول میدم به زودی بعد از برطرف شدن  این عزیز دوست داشتنی دوباره همه چیز یادمون میره

و میشینیم میگیم اصلا اعصاب مهمون سرزده ندارم

یعنی چی اینقدر روبوسی

این کارای چیپ

وای هیچ جا مثل خونه نمیشه

بشینیم بی نهایت فیلم و سریال ببینم و وب گردی کنم

میگید نه نگاه کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 12:10 http://mywords97.blogfa.com

من الان هم از مهمان سرزده خوشم نمیاد. از روبوسی هم خوشم نمیاد. به نظرم شاید سنت روبوسی کلا از بین بره. من فقط دلم برای بغل تنگ شده. بغل یه حس خیلی خوبی داره.

منم بغل دوس
همه ش فکر میکنم میگم الان که دیگه معتقدا خیلی از سطوح و لباس و اینا انتقال پیدا نمیکنه راحت میتونم دوستامو بغل کنم
بعد میگم اینقدر مرز گذاشتیم که الان باید کلی سبک و سنگین کنم ببین طرف بدش نمیاد چی میشه؟انگار برای خودمون هم غیر عادی شده بغل کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد