افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

آهسته پیوسته

وضع و اوضاع بد نیس.یکم اپ زبان نصب کردم روز اول هر چی سوال داشت  جواب دادم

 و خیلی اعتمادبه نفسم رفت بالا  ولیکن روز دوم خیلی سخت بود خورد تو ذوقم

ولی خوب میریم جلو

خدا رو شکر

افتتوم دنبال افزایش مهارتهای سغلی

ولی دوره هاشون خیلی گرونن

خیلی

این همه پول خرج کنی بعدش معلوم نیس چیزی از توش در بیاد یا نه و بتونی باهاش بری سر کار یا نه

خیلی چیزا رو هم تا تجربه ی عملی نداشته باشی واقعا بدرد نمیخوره

یکی لطفا یه شغل خوب برای سالهای اینده ی من رزرو کنه

یا این دوره ها رورایگان کنه

خوب بریم به کار و بترمون برسیم

افق بهبودی فعلا نمیبینم

نه برای کرونا نه برای کار نه برای خودم با استرس این روزا

فعلا خداحافظ

بعدا نوشت: نخواستم اون بالا ویرایشش کنم ،چون خیلی باحال بود:" افتتوم دنبال افزایش مهارتهای سغلی"

افتادم دنبال افزایش مهارت های شغلی

نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:16 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
افتتوم دنبال افزایش مهارتهای سغلی؟

علیک سلام
:-))))))
خیلی جالب بود
خودم از نوشته م تا حالا اینقدر مشعوف نشده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد