افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

تردید

هی اون بحث کار میاد و میره از جلوی روم-هی من وسوسه میشم .هی برم هی بیخیال کل ماحرا بشم،هی 
 شاخ و شوته بکشم و شرط و شروط بذارم برای بخش۰ جدید که نمیشه اونجا من تازه کرم میشم باید بشینم به پیله بافتن

چرا بیخیال این کار نمی شم؟

چه مادر شاغل بدی هستم

مادر نیمه وقت

شاغل نیمه مغز

فندق هاج و واج

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 13:26

سلام .
با اجازه اقای دکتر می خوام بگم بهترین تصمیم اون تصمیمی هست که ارامش داشته باشید و شک سراغتون نیاد

سلام
ممنون دوستی
آرامش که با کار نکردن میاد سراغم
چه روزایی من با استزس کار بیدار شدم و با وحشت که وای فندق چطور مونده با استرس خودمو بدو بدو رسوندم خونه

ربولی حسن کور دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 23:54 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
مطمئنم که میتونین درنهایت بهترین تصمیمو بگیرین

سلام
از کجا میشه فهمید بهترین تصمیمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد