افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

عدم ارتقا

اون جریان جا به جایی و اینا بود که گفتم پس از مدتها کار در بخش اعصاب خورد کن
 در قسمت بی مزه،یه پیشنهادهایی بود که برم یه جای رویایی و شیک و پیک

حالا مثل اینکه تقریبا کنسله

و من خوشحالم تا حدود زیادی

چون راحتتر میتونم به نرفتن سر کار  و قید این کار رو به کلی زدن ،فکر کنم

مهندسی که نتونه کار پاره وقت برای رشته ش جور کنه خر است.

من نمیخوام خر باشم

ولی مساله اینه که هم خدا رو میخوام هم خرما

حقوقشو میخوام ولی ماهیت کاری تمام وقتشو نمیخوام.

چی میشد من معلم میشدم؟یا تو همون باقالی فروشی قبلی میموندم یه شیفت.

هعی

ولی خوشحالما

یعنی باید ناراحت باشم قاعدتا ،ولی چون اگه سفت و سخت سر پیشنهادشون میموندن ممکن بود وسوسه بشم و سر کار بمونم ،خوشحالم که نشد

اولاش میگفتم خوب یه ماه میرم ببینم چی میشه

ولی فکنم اسیر میشدم

دیگه خوب یا بد میموندم

اگه بخوام بزنم بیرون بعد برم سر کار باید خیلی وقت بذارم و علم و دانش نداشته مو بروز کنم

نمیدونم چی میشه

تهش میرم تو باقالی ها دیگه مگه چیه :-)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 11:08

سلام
توی شرایطی که کار به سختی پیدا میشه اول یه شغل دیگه پیدا کنید بعد از اینجا استعفا بدید .
می دونید چیه اگه بخواهید هم پیش فندق باشید هم شغل خودتون رو داشته باشید راه اندازی مهد یا داشتن یه فروشگاه مثلا فروش صنایع دستی یا هر فروشگاه دیگه خوب نیست می گم اینم ایده من

مساله اینه که تا چند سال اینده هم نمیخوام برم سر کار
فکر کنم بعرشم دیگه کسی منو نخواد
باید برم قاطی باقالی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد