افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

آرامش پیش از طوفان

فکر میکنم اینقدر همه چیز آروم پیش میره و خبر خاصی نیست باید مثل قاعده ی
 زمین شناسی منتظر یه زلزله ی بزرگ باشم

هنوز مرخصیم

یه دقیقه به اون پیشنهاد جا به جایی فکر میکنم،یه ساعت به فندق و روزهایی که کنارش نبودم،بعد دو ساعت به روزایی که کار میخواستم و نبود،بعد سه ساعت به اوضاع مالی،بعد چهار ساعت به فندق و نیازهای مالیش،بعد  دوباره به روزایی که کنارش نبودم

و خوب دیگه مگه من چند ساعت وقت دارم؟

اینطوری همه ی روزم رو تو فکر و خیال میگذرونم

احساس میکنم از روزایی که میرفتم سر کار ،کمتر مادری میکنم

اون موقع استدلالم این بود که چون صبح نیستم کنارش عصر تمام وقت پیشش باشم با همه ی هوش و حواس.کلا خودم هم سر حال تر بود به خاطر کار کردن،هر چند کارم اعصاب خوردی های خاص خودشو داشت

حالا اما کلا رو هواییم

خلاصه مادری و شاغلی و بی پولی حسابی تو هم پیچیده

هیچکس غیر از خودم نمیتونه این وضع و اوضاع رو عوض کنه

باید یه کاری کنم

باید بهتر بشم

برای خودم

برای فندق

برای دنیای بهتری که میخواستم بسازم

نظرات 1 + ارسال نظر
من شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 12:49 http://me2020.blogsky.com

ان شالله بزودی روزگار بر وفق مرادتون بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد