افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

مغزم عیب نکرده

به نظرتون برم دکتر بگم خودم سرمو زدم تو چارچوب 
اونم
 نه یه بار ۴.۵ بار

اشکالی نداره؟

نمیگه خوب دیونه بودی دیوونه تر شدی دیگه

برو

وقت ما رو نگیر

ما دکتر مغز و اعصابیم

اومدیم مغز مردمو درست کنیم تو زدی مال خودتو داغون کردی

پی نوشت:

اصلا پشیمون نیستم از کارم

عرصه خیلی بهم تنگ شده بود

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجو شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 18:40 http://mywords97.blogfa.com

می تونم درک کنم. مواظب خودتون باشین. دو دستتون باید سرتون رو بگیره که از این کارها نکنین.

ممنون که درک میکنید
باید بگذره این روزای سخت
باید یه چیز بهتری پیدا بشه
تا قبل از اینکه مغز من از هم بپاشه

یاسی جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 14:34

ای بابا افق جان...چرا بخودت صدمه میزنی آخه؟؟!! قدر جون و جوونیت رو بدون...هر کی ناراحتت کرده برو سراغش...بزن سر و کله اونو بشکون.شب عیدی کلی سرافرازش کن..

آخه دردم همونه که خودم کردم که لعنت بر خودم باد

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 00:22 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا؟

سلام
کدومشو گفتین واقعا؟
سناریو احتمالی با دکتر رو که برای خودم نوشتم؟
فعلا که اصلا اعصاب دکتر رفتن رو ندارم
چون خودم کوبیدم احتمالا طبق اصل جان دوستی بشر خیلی محکم نبوده
ولی مداومت درد کمی نگران کنندس
ان شاالله بعد از عید اگه ادامه داشت میرم ببینم دکتر چی میگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد