افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

با جی زمستون رو سر کنیم

من مطمئنم همه ی کسانی که عاشق پاییز و زمستونن به 
 محض مادر یا پدر شدن از عشقشون دست میکشن

اخه چطور این شش ماه شگفت انگیز رو در خانه بچپیم و به بچه توضیح بدیم با یه لیوان قهوه /چای داغ برو کنار پنجره و شعر اخوان ثالث پاییز و (عاشقانه ی مشهوری در باره ی زمستان نشنیدم) امثالهم از این روزها لذت ببر و اینقدر بهونه پارک و بیرون و خونه ی بقیه رو نگیر؟

اون روزای عادی که سرما خوردگی بچه و یه عالمه قرص و دارو فین و تب سنج و کوفت و زهرمار یه کابوس بود الانم که شکر خدا کرونا بازاره و زهر اژدر مار !

خلاصه برید از پاییز و زمستون یه نفره/دو نفره تون لذت ببرید

من که از اولشم از این فصلا خوشم نمیومد الان دیگه تصمیم دارم بدم خدا حذفش کنه کلا

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 05:33 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

من عاشق پاییز و زمستون و چیزهایی که گفتی هستم، بچه ندارم. برای همین نظرم تغییری نکرده. شاید برات عجیب باشه من در هوای گرم تابستون و روزهای بلندش افسردگی بدی می گیرم.

خدا کانادا را برای تو آفرید
برو حالشو ببر
من تصورش برام سخته جای سرد و کم آفتاب

دانشجو جمعه 19 دی 1399 ساعت 19:15 http://mywords97.blogfa.com

من عاشق زمستون بودم. از وقتی دخترم به دنیا اومد و کلی زحمت میکشیدم که زمستون از سرما حفظش کنم که بیمار نشه دیگه اون علاقه رفت.... باز هم چندبار سرما میخورد و آمپول و و و... الان که کرونا مزید بر علت شده و ....

چه عاشقانه هایی که از دست نرفت با مادری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد