افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

سابقه کار

اصلا اشتباه بود این جانشین عزیز رو از 

 اون قهقرایی که توش بود در آوردم

میذاشتم چند وقت در همان بخش اعصلب خوردن کار میکرد تا قدر دانومیبود

حالا هی دم رفتن باید بشینم حرصش را هم بخورم

الان دیگه گمتر یادش میدم اگه نشست کارکنه به مشکل خورد بهش میگم

اگر نخواست کار کنه هم به من چه. وقتی من رفتم مجبوره خودش تنهایی حل کنه مشکلاتوگشو

کلا سابقه کار چقدر ادمو عوض میکنه ها

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار جمعه 28 آذر 1399 ساعت 17:29

می دونم چی می کی.دو نفر از کسانی که توی کار کاملا با زحمت به یه جایی رسوندمشون, برای گرفتن پستم زیرابم رو زدند.
پستی آدم ها حد نداره.

احساس میکنم به یه جایی رسیدم که اگه بتونم همچون تیپی باشم احساس موفقیت میکنم فکر کن تنزل تا چه حد که الان اگه خودم بتونم اینطور کاری بکنم خیلی احساس موفقیت میکنم باید هر چه سریعتر از کار بذارم برم تا شخصیتم بیشتر نابود نشه
واقعا این َشغل درپیت با من چه کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد