افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

دوباره خر شدم

دوباره دیوونه شدم   زدم رو کانال همه چیز یاد دهندگی 

 

دارم به این جانشین همه چیز یاد میدم

و فهمیدم اشتباه

واقعیت اینه که اگه قبل از اینکه کسی احساس نیاز کنه چیزی بهش بدی خیلی باز خورد خوبی نداره

دارم بهش میگم سابقه ی بیمه تو چک کن

یه وقت گم نشه

میگه اینقدر دغدغه دارم که نمیتونم!

میگم اینطوریه اگه میخوای الان باهات چک کنم تو سایت تامین اجتماعی

اینجا با کد ملی و شماره ت میتونی ثبت نام کنی

میگه کد ملیم همرام نیس

به من چه اصلا

به درک

بیا و نیکی کن

قبلا میگفتم چه دلیلی داره یکی چیزی رو بلده نگه به ادم


خوب  شاید قبلا مثل من به چند نفر یاد داده بازخورد جالبی نگرفته

بله دنیا دنیای منافع هست

یه تجربیاتی از کار کسب نموده ام که شخصیتیه هست نه مهارتی

اگه خواستم برم سر کار دوباره هی یادم باشه به این روزد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد