افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته
افق بهبود

افق بهبود

میخواهم بهتر و بهتر شوم.آهسته اما پیوسته

افق بهبود دور

ها ها گفتم در جریان باشید که دوباره رفتم کتاب خریدم

اونم دوتا

اونم نصفه شب

اونم از فیدیبو که تخفیف روی سبد خرید شب زنده داران گذاشته بود

دو تا کتاب خریدم

" مارک و پلو "از منصور ضابطیان یه طورایی سفرنامه ش بود به کشورای مختلف

یکی دیگه هم مال خبرنگار محمد دلاوری "۹۷۶ روز در کوچه پس کوچه های اروپا"

مارک و پلو رو خوندم ولی دومی رو نه

جالب بود باید برم مارک و دو پلو رو هم بخونم

کارم وفعلا دارن میرم نه افق ترک کار نه افق مرخصی نه افق بهبود کار روشن نیست

خودم هم فقط استرس فقط ضربه فقط بی اعصابی

کرونا هم که در صدر اخبار جا خوش کرده هر روز کرونا هر شب کرونا

چقدر ما به روابط اجتماعی وابسته بودیم و خبر نداشتیم

خیلی وقته از زندگی بریدم و الان دقیقو نمیدونم دارم چه میکنم : تنفس؟ بلع؟ تکلم؟ همه ربات وار

نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 15:08 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
کار خوبی کردین
کلا کتاب خریدن کار خوبیه

سلام
بله منم مدام خودمو تشویق میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد